mandag 17. januar 2011

Mandags morra blues...

Neida, så ille er det ikke, vinden har løyet og jeg har fått strikket masse i helga, men det er likevel hardt å komme i gang med ny uke. Snuppa er ferdigoppladet og klar for barnehagen, mamman skal prøve seg på Zumba, etterfulgt av en time Body Balance som oppladning til nattevakter. Snuppa har forøvrig bestemt seg for at når hun blir stor skal hun ha langt lilla hår, og det må vel gå bra såfremt hun slutter å klippe seg selv. Godt at det går mot lysere dager, sola har tittet over kanten og gitt oss håp om vår og sommer en gang laaangt der fremme. I mellomtiden tenker jeg på mamma og pappa som koser seg i Thailand, akk ja....
Mysteriesokken del 3 er ferdig, og så er det igjen å vente til lørdag på neste del, spennende! Og jeg har faktisk hatt litt fremgang på Ellinor Flor-genseren til mamma, se her!Ja, og så syntes jeg det var så artig med mosaikk-strikking at jeg har begynt på et par sokker til, Color Wheel av samme dame som lager mysteriesokken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!