lørdag 6. juni 2009

Memeutfordring fra miriel

♥ Hva er du opptatt av for tiden?
Symaskinen jeg har til låns, artig å se at jeg faktisk kan kreere noe brukanes, både til snuppa og meg selv
♥ Hva har du på deg i dag?
Svart langbukse og svart langarmet t-skjorte
♥ Hva skal du spise til middag?
Aner ikke enda
♥ Hva vil du gjerne lære deg?
Å sy bedre enn det jeg gjør nå. Å ha større tlmodighet med mine kjære
♥ Hva hører du på akkurat nå?
Tørketrommelen
Hvordan er ditt favorittvær?
Høstvær. Kald, klar luft og en strålende himmel.
♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?
Å overleve ferien uten ekstra kilo på kroppen...
♥ Hva syns du om den personen som tagget deg?t
Miriel er en særs trivelig jente jeg har blitt kjent med i internettverden, og som jeg gjerne skulle ha truffet i virkeligheten også
♥ Hvis du kunne få et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det være?
Enten her i bodø, eller Jomtien, Thailand
♥ Hva vil du gjerne ha akkurat nå?
En spiller ny symaskin som aldri fusker
♥ Hva vil du gjerne bli kvitt?
X antall kilo for mye.
♥ Hvis du kunne dra hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dra?
Jomtien, Thailand
♥ Hvilket språk vil du lære?
Fransk. Angrer bittert på at jeg valgte tysk på ungdomsskola.
♥ Hva ser du etter i en venn?
En koselig tilstedeværende samtalepartner som jeg kand¨dele alle mine sorger og gleder med, som har tid til meg og ikke dropper meg som en varm potet når det kommer noe mer spennende inn i bildet
♥ Hvem vil du gjerne møte?
Leonanrd Cohen
♥ Hva slags musikk liker du?
Altetende, bortsett fra house/techno.
♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?
Svarte langbukser, da føler jeg meg bestandig velkledd
♥ Hva er drømmejobben?
Jeg har drømmejobben, intensivsykepleier på hjerteovervåkning
♥ Har du noen favorittmodeller?
Nei
♥ Hvis du hadde 1000 kroner nå, hva ville du brukt pengene på?
Stoffer til å sy flere klær av!
♥ Beskriv stilen din?
Kjedelig, nøytral, klassisk
♥ Hva var det siste motebladet du leste?
Husker ikke
♥ Den siste cd-en du kjøpte?
Det husker jeg ihvertfall ikke, men det siste jeg lasta ned var Phantom of the Opera
♥ Hva hørte du på da du ble tagget?
Angelina Jolie i The Tomb Raider
♥ Hva vil du akkurat nå?
At gubben skal få fart på seg sånn at vi får dratt på butikken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!