lørdag 4. juli 2009

Sygrublerier

Dere som har fulgt med bloggen min en stund har vel sett en økende syinteresse. Nå har jeg fått tilbud fra en lokal stoff- og garnforhandler om å få henge opp en forklekjole i butikken hennes, og at hun formidler kontaktinformasjonen min til interesserte kjøpere. Vurderer også å legge ut slike kjoler her på bloggen, så jeg ville bare lodde interessen litt om dette er noe dere lesere kunne tenke dere å kjøpe? Eksempler ligger under katagorien Håndarbeidsprosjekter.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer! :-D
    Go for it sier jeg - alternativt å opprette en egen bloggshop! (vi linker gjerne)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Var med kjole på butikken i går så får vi se om det blir noe etterspørsel. Vurderer en salgsblogg frem mot høsten.

    SvarSlett

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!