søndag 23. august 2009

Lazy sunday morning







Bare jeg og snuppetroll som er oppe enda, gubben kom hjem fra Parkenfestival i 5-tida i morges så han ser vi nok ikke før utpå ettermiddagen en gang, hehe! Kaffen er ferdig og vi koser oss med en syndig frokost fra barndommen, ristet brød med smør og sukker på. Ute er det skikkelig regnvær, god unnskyldning for å ta livet med ro. Vi to damene er begge sylta forkjøla, og jeg skal egentlig på aftenvakt i dag, men formen er ikke enig med meg, så jeg skal ringe og si fra om en times tid. Var forresten inne på Tele2's nettside her om dagen, og plutselig var det en Sony Ericcson T707 på vei i posten til meg! Skikkelig jentemobil, men likte fargen så godt, hehe! Har jo bursdag om en ukes tid, må da ha bursdagsgave fra meg selv til meg selv. Symaskinen står og surmuler på spisetuebordet og lurer på om han har gjort noe galt siden jeg ikke har sydd noe siden fredag, men han skal nok få seg en liten omgang med Kleenexetuier i kveld, tenker jeg. Skal på sybutikken i morra og en gang for alle få avklart om jeg får hevet kjøpet eller hva det blir til. Har tross alt bare fått sydd ca 15 timer på den siden jeg kjøpte den for halvannet år siden. Håper på å få pengene tilbake slik at jeg kan kjøpe meg en ny, sikler på en Husquarna Viking 22. Nei, får vel surfe litt igjen. God Søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!