torsdag 10. september 2009

Det er hosten!

Ja faktisk, ikke høsten, men hosten. Jeg hoster som en gal og har gjort det snart i 4 uker! Har hatt en antibiotikakur og begynt på nummer 2, håper virkelig den hjelper. Første høststormen er unnagjort, men den var ikke så ille her oppe hvor vi bor. Jeg liker egentlig sånne høststormer, gå tur i pøsende regnvær og vind, og komme hjem til varmt hus, tørre klær og en varm kopp kakao. Ser enkelte blad på trærne begynner å gulne og jeg gleder meg til det grønne er byttet yt med herlige høstfarger!

Forøvrig er symaskinproblemet mitt endelig i ferd med å løse seg. Sybutikkdamen overtar den hersens Easy Jeansen, og jeg får istedet en demomodell som er like gammel som EJ'en og som bare jeg og butikkdamen har brukt, en Janome Decor 3050 som kostet 1500 mere enn min egen. Jeg har hatt den masse til låns, og er svært tilfreds så jeg er glad for at dette løser seg på en fredelig måte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!