lørdag 6. mars 2010

Lørdagsstemning

Siden snuppa viste seg å være et A-menneske helt fra fødselen av, har det blitt mange tidlige morgener på en noe motvillig mamma. Men samtidig er det litt koselig å sitte sammen og se barnetv, spise litt og drikke "Kaffe" -sjokomelk. Hverdagsmorgenene blir som regel så altfor travle, av med nattøy og bleie, på med klær, spise litt mat, vaske fjeset og rushe ned til barnehagen. Heldigvis er snuppa glad i å være i barnehagen og det er ekstremt sjelden hun slår seg vrang under levering. Derfor er det litt ekstra godt å ha rolige helgemorgener.... Jeg står som regel opp sammen med min morgenfriske snuppe, så får gubben sove et par ekstra timer. Og når han står opp sniker jeg meg til en time ekstra under dyna mens han mekker en eller annen frokost, som regel pannekaker, stekt egg eller eggerøre, deilig! Vel, vel om en 9-10 år blir det vel et slit å få snuppa opp av senga før klokka 12 på formiddagen, så jeg får nyte disse morgenstundene mens jeg kan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!