fredag 4. juni 2010

Freddan!

I dag er endelig hælj! Kjørte gubben på flyplassen klokka 7, han skal på bedriftstur til Tallinn sammen med masse kollegaer og kommer hjem søndag. Prøvde å hinte sterkt frempå om garnbutikker, men han fikk merkelig nok akutt døvhet, vet ikke hva som skjedde der altså? Hjem og frokost sammen med snuppa, før hun dro til barnehagen med sin fine gule biesykkel med rosa kurv og rosa sykkelhjelm. Så mediterte jeg foran dataen en halv times tid og nå er det rydde og vasketid! Mamma kommer på besøk i helga!! Hun vet godt hvor lite husmoderlig jeg er, men jeg prøver å gjøre en liten innsats før hun kommer på besøk, hehe! Vi skal garantert en tur på City Nord, men håper på å få lurt henne med på en kaffe på Hjerterommet før vi hiver oss ut i shoppinga. Deretter skal vi hente snuppa i barnehagen, og så blir det hjemmekos resten av dagen. Har lovet henne å strikke en Ellinor Flor-genser i hvitt og blått så da blir det nytt strikketøy! Langtidsprosjekt, men jeg gleder meg!

1 kommentar:

  1. Ojojoj, skal si du er ambisiøs. Du er så flink altså, jeg blir helt misunnelig :D

    SvarSlett

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!