fredag 4. februar 2011

Litt bloggtørke for tida

Ute er det så hardt og speilglatt at man har ikke mye lyst til å oppholde seg ute selv om sola endelig er her! Mamma og pappa nyter livet i Thailand, eia var vi der! Ellers er det lite som skjer, jobb, barnehage, strikking, trening og nå en runde med bronkitt i tillegg. Har flere strikkeprosjekter på gang, det strikkes sokker og pulsvanter og bukser, skal se om jeg får samlet opp alle UFO-ene en dag og ta bilde av dem. Snuppa er i fin vigør, ikke tegn til noe som helst forkjølelse på henne selv om jeg og pappan går rundt og hoster og snufser. Har ihvertfall fått strikket et par glade sokker til henne av Mor Aase-garnOg så er jeg endelig ferdig med første mysteriesokk og godt i gang med nr 2 selv om jeg frykter for at jeg får for lite garn...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!