tirsdag 16. oktober 2012

Høstferie!

Hatt en strålende helg på Bjørnefjell ved Narvik! Vindmølleparken i det fjerne
 
 Harryhandel ble det også, men det viktigste var nå å nyte fjellet
Herlig med en turglad snuppe!
Frosten har satt seg
 
 En småtrøtt gullgutt var også med på tur
 
Mamman i farta!
 
Alltid stas med pølsegrilling!
 
Mamman er godt kledd i lyseråååsa stilongs
Lillebubben tester lysene sånn ca kl 4 på morgenen.... 
 
Fine høsten! Drikkevannet ved svigermors hus 
 
Ny gangbru over elva
 
En blå gutt i en gul vogn

4 kommentarer:

  1. Hei. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar inne hos meg. Det er jo så koselig. Fine høstbilder her inne også. Den er fin høsten, noen ganger. ;)

    Dønna er øya vi drar til og huset vårt ligger ytters ute i Skaga. Det er mammas barndomshjem og eies nå av hele slekta. Jeg har ikke fått vært der på flere år nå og derfor var det så deilig å komme seg dit i sommer.

    SvarSlett
  2. Hihi, der fikk jeg stilt nysgjerrigheten min! Det er så fint på Dønna! Har bare vært der et par ganger, ene gangen på konfirmasjonsleir, andre gangen som turist sammen med gubben. Håper du får flere koselige turer utover, Helgelandskysten er bare fantastisk!

    SvarSlett
  3. Hei! Så fine bilder! Vi har hytta på Bjørnfjell! Klæm fra Gudmor Maiken :-)

    SvarSlett
  4. Heia Maiken! Ja, eg huske det, denne hytta ligg ca 500 meter i luftlinje fra dåkkers!!!

    SvarSlett

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!