torsdag 7. januar 2010

Juletrefest!

Snuppa var igår på god, gammeldags juletrefest sammen med pappan sin på pappans jobb. Og før hun skulle legge seg i kveld fikk jeg rapport via mobilen (jeg var på de glade hjerters avdeling på aftenvakt)
Snuppa: " Hei mamma, eg ha vært på luletrefæst!"
Jeg: "Åh, var det gøy?"
Snuppa: "Sæmpegøy! Åsså springa vi lundt luletreet og sønga!!"
Jeg: "Ka dåkker søngte da?"
Snuppa: " Glade lul, hellige lul, emmmmemmmmemm!"
Jeg: " Søngte dåkker mere?"
Snuppa:" Søngte Å reven rasker overrisen, åssså søngte vi på låven sitter nissen med sin lulegrøt!"
Jeg: "Ka skjedde mere da?"
Snuppa:" Lulenissen kåm!!! Og vi fikk gåtteri!!!!" (det siste sagt i fistel, hehe!)
Jeg: "Så det va koseli?"
Snuppa:"Mmmmm, hade mamma!"

Jepp, hadde visst vært en storartet kveld! Hører med til historien at hun ikke sovna før klokka 21, sånn passe overtrøtt, hehe! Hvis gubben har husket å ta bilde, så skal jeg se om jeg får lagt inn etterhvert

1 kommentar:

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!