fredag 23. juli 2010

Dagens utskeielse!


Etter å ha gradvis økt opp til 275 masker på sjalet mitt, innså jeg at jeg hadde for kort rundpinne, 60 cm, og maskene kranglet om plassen. Dermed var det en gylden anledning til å dra på Husfliden og kjøpe et par lekre KnitPro rundpinner. De er laget av flere lag med sammenpresset farget treverk, glatte, spisse og nydelige å strikke med. Vaieren mellom pinnene kan skiftes ut til ønsket lengde ved å skru på og av ønsket pinnestørrelse. KnitPro finnes også i strømpepinner, og jeg må innrømme at flere slike pinner, både rund- og strømpepinner står på ønskelista til bursdagen min, hint, hint! Har kommet til diagram 3 på Revontulien, men vurderer å legge til en ekstra rapport for å få sjalet stor nok. Og det blir nydelig til jeans!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med verdens mest vidunderlige pinner! Jeg er helt avhengig, og har maange nå :o)
    Gleder meg til å se sjalet ferdig, jeg er ingen sjalstrikker sjøl, nemlig- derfor er det ekstra stas å beskue andres mesterverk!
    Ha en flottfin søndag, hilsen Elin

    SvarSlett

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!