torsdag 4. november 2010

Dagens kosestund

Morgenklubben på nettradio, kaffe, sjokkis, strikketøy og en ventende lydbok når jeg går lei av Morgenklubben. Deilig med en fridag for seg selv innimellom! Får se om jeg får skrevet ned oppskriften på pulsvantene i løpet av dagen, andre prosjekter på gang er å få plassert en halvferdig sokk tilbake på strikkepinnene, fikk dessverre hjelp med strikkinga av snuppetrollet her forleden dag.... Når den sokken er ferdig, må jeg prøve å få litt fremgang på Ellinor Florgenseren, jeg skjemmes! Men det er jo så mye annet artig jeg har lyst å strikke! Har ihvertfall 2 par votter, 2 par pulsvarmere og et sjal på lista før jul, nesten så jeg skulle ha forstuet en fot sånn at jeg fikk tid til å sitte hjemme og strikke, hehe!

Ellers så gleder jeg meg sånn til kjære lillebrorsan kommer flyttende tilbake fra Skottland om to ukers tid! Han og familien skal flytte til Myken hvor han har fått stilling som lærer. Blir spennende for Johan å gå på en skole med bare 3 elever utenom han selv!! Her er han i årets Halloweenkostyme, en vampyr-Ghostbuster!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!