torsdag 16. april 2009

Bare litt snikksnakk

Vi er tilbake til hverdagen etter påskeferien, med klesvask, jobb, barnehage og trening. Snuppa syntes det var herlig å komme i barnehagen igjen, hun hadde tydeligvis savnet kompisene sine. Idag var de på 4H-gården og så på sauer og høner, og de fikk også se en kylling bli klekket ut, stor stas! Alle hadde fått seg en ridetur på en hest, og det var sæmpegøy ifølge snuppa. Like gøy var det ikke igår da jeg snubla og falt med snuppa på armen. Heldigvis slapp hun med skrekken, mens mamman har en deilig oppskrubba legg. Mamman er forresten tilbake i treningsmodus, å feriere på Tjøtta betyr en kaloriinntak lik Supersize Me, bare i form av ymse deilige kaker.... Jeg hater å ikke kunne spise alt jeg vil, hver minste kalori klamrer seg fast til kroppen min! Så det er en evig kamp, meg mot magen min. Nydelig vårvær ute, men varmen lar vente på seg. Stakkars hestehovene kniper seg sammen mot nattekulda, men så snart sola står opp, strekker de alle de nydelige kronbladene sine mot lyset. Innomhus er det fortsatt kaos, vi har igjen å legge takpanel i hele stua + å flislegge kjøkkengulvet. Men det blir da bra til slutt! Foten er fortsatt ikke med på notene, så i dag fikk jeg endelig kranglet meg til henvisning til ortoped, håper det går raskt å få time. Mmen heldigvis går det greit å trene selv om jogging er totalt utelukket. Ellers så syns jeg det er utrolig koselig med kommentarer, bare for å ha gjentatt meg selv igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!