torsdag 23. april 2009

Hmmmnnei....



Tydeligvis ingen som leser bloggen min lengre... Jaja, jeg blogger videre for min egen del ihvertfall!




I dag har jeg fri fra jobb, herlig! Skyssa snuppa i barnehagen før jeg dro hjem og nøt en times stillhet med bare meg og dataen. Deretter ble det rydding og støvsuging, noe som virkelig trengtes. Litt bortkastet arbeid siden det skal snekres mere tak i ettermiddag, men jeg greide ikke la være. Deretter bar det på symaskinbutikken og leverte fra meg den berømmelige symaskinen. Fungerte fortsatt ikke, så nå får de skaffe meg en ny maskin. Etterpå trente jeg en time romaskin og ellipsemaskin, deilig å kjenne at kroppen fungerer og svetten siler. Og jeg sverger på at foten min blir bedre av treninga, helt sant! Nå har jeg spist lunch, dusjet og laget klar middagen, kyllingsuppe med hveteris og selleri. Det er foreldrekaffe i barnehagen i dag, så da er det jo greit å ha middagen klar, bare til å varme opp litt når vi kommer hjem. Snuppa har forresten begynt å sove som en stein hele natta igjennom uten et knirk, håper bare det varer...Nyoppstått bustetroll

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!