onsdag 19. mai 2010

Jeg er blitt en av dem...

Som har 4 strikkeprosjekter på gang samtidig som jeg har 3 andre prosjekter på planleggingsstadiet. Jeg har mistet kontrollen på hvor mange strikkepinner jeg har og har fylt opp snart 2 trådkurver i skapet med bare garn. Strikkeblogger saumfares og jeg sikler over garn og mønstre, og prøver å tolke strikkemønstre på engelsk og dansk (men holder meg til norske oppskrifter fortsatt...) Blogger om strikketøy og irriterer meg over at jeg må være på jobb istedetfor å være hjemme og strikke. Jeg gleder meg til snuppa er i seng, for da får jeg strikke uforstyrret. Akk, jeg er nok angrepet av Strikkus Bascillus!!!

Bilde lånt fra www.mrlim.com

5 kommentarer:

  1. Uff, det er en meget smittsom og farlig sykdom!! Jeg lider av den selv. Hva med godt kreativt selskap? Hobbyboden og/eller Ravelry??

    SvarSlett
  2. Har vært og myst på begge sidene littegranne, men virker som nivået ligger endel høyere enn hva jeg selv produserer...

    SvarSlett
  3. Neida, ikke la det skremme deg. Jeg er ikke bedre sjøl ;)

    SvarSlett
  4. Lenge siden du skrev dette, men måtte bare kommenter... Det er så velkjent:-)
    Og vent til du begynner med engelske mønstre... Jeg sier ikke mer:-D

    SvarSlett

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!