onsdag 19. mai 2010

Strikkerier i 17 Mai-helga

Nok et par sommervotter til snuppedei, hun valgte selv ut garnet, Mellanraggi. De var ikke like fine og rene etter en dag i barnehagen....Så har jeg meldt meg inn i Strikkinnoms sokkegarnklubb, hvor man får tilsendt 4 pakker med sokkegarn i året. Raggigarnet skal nok bli til herresokker, nydelig stålblå farge. Nøstet er et Superwash Merinogarn fra Malabrigo, farge Rayon Vert. Tok dessverre ikke bilde av hespen før jeg nøstet det opp, men det er veldig tynt og mykt, tror jeg skal strikke et Kariusskjerf til meg selv av det.

3 kommentarer:

  1. Knallfine votter! Det garnet likte jeg. Skikkelig gladjentefarger. Hvor har du kjøpt det?

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Har kjøpt det på en lokal hobbybutikk som heter Smykkestein. Hvis du vil kan jeg kjøpe noen nøster og sende til deg?

    SvarSlett
  3. det var snillt :D
    Skal si ifra hvis/når jeg trenger :)

    SvarSlett

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!