lørdag 16. mai 2009

Morgenstunder...

Snuppa som står og jubler mamma når jeg kommer inn på rommet klokka halv 7, rart at hun kan sove til over 7 på hverdagene, men ikke i helga! Opp og ta av nattbleie, deretter benker vi oss foran barne-TV med hver vår skål havregryn og yoghurt. Kaffekoppen varm i hånda mi, og en lubben barnekropp på fanget mitt, ivrig kommenterende på barne-TV. Deretter får snuppa et akutt behov for et bad og en dusj, og jeg følger med. Hun koser seg i vannet mens jeg nyter kaffen min. Deilig med sånne fredsommelige morgener der dagen ligger som et blankt og uberørt hav foran oss. Sola skinner allerede høyt på himmelen, men mamman har innført den dumme regelen at vi går ikke ut før klokka har rundet 9. Pappan ligger fortsatt og får sin sårt tiltrengte skjønnhetssøvn etter en natt på byen. Planene er ikke så store i dag, en tur på Jysk for å finne en stor luftmadrass før ferien, handle svart strømpebukse + 17 Mai-sløyfer til i morgen og baking av muffins til små og store troll. Ønsker alle lesere en like fredfull morgen og lørdag, i morgen blir det fest!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!