søndag 15. mars 2009

5 dag på Libra

Det har vært mye tyngre å starte opp med Libra denne gangen. Jeg har virkelig fått føle at jeg tar inn mindre kalorier enn jeg er vant med, og jeg er konstant trøtt med ei hodepine som stadig ligger på lur. Har greid meg unna de store fristelsene, men i går ble det 2 Kindersjokolader og sånne saltpinner. Håper det blir bedre etterhvert som kropper venner seg med lavere energiinntak. Blir også litt for mange timer som ikke blir fylt av aktivitet siden jeg går sykemeldt, men får tenke på at hvert gram jeg går ned hjelper også på at hælen blir bedre. Veiing i morra kveld, er fryktelig spent! Prøvde meg på vår egen vekt i går, men den viste standby og til og med 1 kilo opp etter at jeg hadde vært på do! Nei, får holde meg til kursvekta fremover. Tar gjerne i mot oppmuntrende kommentarer, kan trenge det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!