onsdag 4. mars 2009

Om symaskiner, leger og andre duppeditter

Hjemmedag i dag. Fikk feber igårkveld og satt bare å hakket tenner under Da damene dro. Stakkar Sander som stadig bæsja i buksa, han var kostelig! Sov heldigvis bra i natt, men fortsatt kvalm i morges så gubben fikk ta med seg snuppa i barnehagen. Hun ville ikke dra først, men da hun fikk vite at hun skulle bli kjørt i pappas arbeidsbil, var hun med på planen med en gang, hehe! Jeg har sovet noen timer og formen er heldigvis mye bedre.

Var hos legen i går og ble aktivt sykemeldt 1 måned til, fikk masse Voltaren, time til MR og fortsatt trykkbølgebehandling. Så får vi se om foten vil bli bra på på den tida.... Men er veldig fornøyd med å slippe å vandre ned på legekontoret hver uke/annenhver uke for å forlenge sykemeldinga, er andre som trenger de timene myyye mere enn meg.

Symaskinen ble avlevert i symaskinbutikken og den skulle sende til Oslo neste uke. Regner med å få tilbud om ny maskin når Janomefolka har sett på den. Jeg var så lur at jeg tok med meg mitt pågående syprosjekt sånn at sydama fikk sett hva det var jeg sydde på og hun var helt enig at maskinen min skulle ha taklet det uten problemer. Fikk heldigvis låne en symaskin på ubestemt tid, har et par prosjekter til på vent når jeg bare blir ferdig med det nåværende. Bilder blir lagt ut når jeg er ferdig.

Sånn! Da venter yderst littegranne rydding (si sånn to timers jobb...). Ha en strålende dag alle mine lesere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!