torsdag 12. mars 2009

Lønningsdag!

Fint ord, hva? Det glir nedover tunga og lover shopping og atspredelser, men først når alle regningene er betalt.... Vel, vel, det har jeg nå gjort, så snart skal jeg til den lokale stoffdealeren og kjøpe stoff til dukker og kjoler som skal selges i sommer, gleder meg til syinga. Regner med jeg får en liten oppdatering om symaskinen min samtidig. Ellers er det nydelig vær i Bodøbyen, men den sure vinden slipper vi visst aldri unna. Det er meldt regn i helga, men det gjør ingenting hvis noe av isen og snøen forsvinner, det er farlig glatt overalt. Godt i gang med slankeprosjektet mitt selv om jeg drømte om den sjokoladeorgien i natt med påfølgende dårlige samvittighet, akk ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!