lørdag 21. mars 2009

Mammaer er mammaer verst!

Jeg frekventerer endel mammaforum, leser for det meste og slenger inn en kommentar en sjelden gang når det er noe som fenger meg. Men det er utrolig hvor mye trollete damer det er der ute! Og ofte kan de si en ting i en tråd og det totalt motsatte i neste tråd. Virker som enkelte er mest opptatt av å såre andre, og når det gjelder mødre og alt som har med barna deres å gjøre er det direkte grusomt! Vi er så sårbare for kritikk for hvordan vi oppdrar og passer våre små, og spesielt som førstegangsmor så suger man til seg alle kommentarer som en svamp. Hvilke gleder kan disse forumtrollene egentlig finne i å såre andre, det gir jo kun dårlig karma? Nei, jeg holder meg mest på Tettinntil, et varmt og utrolig inkluderende forum. Forumet består av damer (og noen få menn) som er opptatt av bæring og tøybleier og tilknytningsomsorg i den rekkefølgen. Ingen spørmål for dumme, takhøyden er stor og forumtroll blir fort slått ned på. Link finner dere i mine favoritter , anbefaler et besøk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!