mandag 2. mars 2009

Hatobjekt nr 1 i Mourieheimen for tida


Janome Easy Jeans! Jeg tror jeg tilter snart! Flotte, fine symaskinen som skulle være perfekt for nybegynnere, sy gjennom mange lag dongeri, ja, til og med godt egnet for kalesjesying! Men, nei, det har ikke vært annet enn trøbbel siden jeg kjøpte den for snart et år siden. Betalte 6000,- kroner for den og jeg er så misfornøyd! Hatt den på reparasjon 2 ganger og fått kjeft for at jeg har dratt i tøyet sånn at nåla har gått skjevt, noe som ikke stemmer. Til og med mamma som har ca 40 års syerfaring på
baken plages med den. Den hopper over sting og deler tråden, og ber du den om å sy noe annet enn enkel rettsøm er man ute å kjøre med en gang. Niks, nå gidder jeg ikke mere, i morgen den dag skal maskina tilbake til symaskinbutikken, enten pengene tilbake eller en ny maskin!! Forsettelse vil følge...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!