søndag 22. februar 2009

Jeg er offisielt sur på gubben!

Jada, han begynte igår kveld å mase om fastelavensboller. Skulle jeg ikke lage det da? Joda, i morgen formiddag sa jeg. Ja, hadde jeg kjøpt fløte til krem? Nei, det hadde jeg glemt. Han tilbød seg umiddelbart til å dra å kjøpe når jeg hadde bakt bollene. Åh, som han gleda seg til boller!

Så i formiddag bakte jeg 18 nydelige boller, men de var for varme til å spises med krem med en gang. Gubben avgårde og kjøpte kremfløte. Så tok først han seg en dupp og deretter jeg. Da jeg ble vekt, var det første han presterte å si at vi måtte nok droppe fastelavensbollene for det var ikke bra for oss, vi hadde jo spist smågodt igårkveld og sjokolade i formiddag. Gud Fader, hvor sur jeg ble!!!! Der hadde han gått og tjata og masa om de hersens bollene siden i går ettermiddag og så fant han plutselig at det ikke var sunt for oss!! Hallo, det visste han allerede i går!! Så dermed frøs jeg ned alle bollene, da skulle han ihvertfall ikke få noen uten krem heller! (har gjemt en som snuppa skal få, selvfølgelig) Mannfolk!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!