torsdag 12. februar 2009

Nydelig vintervær!

Fantastisk fin dag i Bodøbyen i dag, minus 7 og nesten skyfritt. Sola er på tur over fjellkanten og lover lysere tider. Snuppa sov som en stein fra åtte til seks, og etter å ha kommet over i vår seng sov vi til halv 8! Herlig! Snuppa er levert i barnehagen i flaskegrønn ullstilongs og ullbody med brun fleecetunika med rosa kanter over og knallrøde ullsokker. Jadda, jeg skylder heftig på at jeg er fargeblind, men selv jeg kunne se at det var en gyselig kombinasjon. Men snuppa ville absolutt ha på kjole, så da så. Fått lønn i dag, så jeg får sveipe innom City Nord og se om jeg finner et par nye kjoler til Miss Moteløve. Eneste skår i gleden over en strålende dag er at hælen ikke er spesielt god. Hadde håpet på å være totalt friskmeldt neste uke, men det ser mørkt ut. Skal dra på Ortocare og kjøpe spesialsåler, håper de hjelper, fort!

1 kommentar:

  1. Hei Mourie!
    Takk for kommentar på Listebloggen. Ville bare si at jeg er en tettinntiler under annet nick: Tinden her :)

    SvarSlett

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!