mandag 16. februar 2009

Mitt liv i en spilleliste

Fant denne hos Glambibliotekaren:

"If your life was a movie, what would the soundtrack be?" 1. Open your library (iTunes, Winamp, Media Player, iPod, etc)2. Put it on shuffle 3. Press play4. For every question, type the song that's playing5. When you go to a new question, press the next button 6. Don't lie and try to pretend your cool...

Opening Credits: Pink med Trouble - Meget passende!

Waking Up: Frank Sinatra med It came upon a Midnight Clear - hm, julesang?

First day of School: KORN med A.D.I.D.A.S - Oh yes!

Falling In Love: Jørn Hoel med Lost In the Tango - Pærfækt!

First Kiss Song:E-Type med Life - Tja..

Fight Song: Volbeat med Caroline Leaving - Blir vel ikke i fightemodus akkurat

Breaking Up:Volbeat med Say your Number - Jepp, drar du så er det din egen feil

Prom: Tyler Bates med It's Medieval Out There - Hentet fra Doomsday Soundtrack og jeg kan levende forestille meg at en Prom kan gå totalt av sporet

Life: Madonna med Ray of Light - Lille solstrålen som jeg er, hehe!

Mental Breakdown: Whitesnake med Still of the Night - I de små timer er ikke livet bestandig like greit

Driving:Eminem med Under the Influence - Ups, under innflytelse av hva?

Flashback: Cats - Gus the Theatre Cat - Tja, er jo en flashbacksang men ikke av mitt liv

Getting Back Together: Maria Mena med My Lullaby - Pju, liker ikke Maria Mena! Må være gubben som har lasta ned...

Wedding: Bill Whalen med Shivna - Keltisk bryllup med dervisjdans, ja takk!

Birth of a Child: Dean Martin med That's Amore - Så sant, så sant

Final Battle: Aerosmith med Cryin' - Vi får se..

Death Scene:The Prodidgy med You'll be Under my Wheels - Hehe, the Grim Reaper får visst kamp!

Funeral Song: Eminem med Role Model - Nja, så prektig er vel ikke livet mitt

End Credits:Machine Head med Take my Scars - Jeg bærer livet og kroppen min med alle dets lyter selv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!