tirsdag 24. februar 2009

Jeg hater fjortisjenter!

Jepp, av hele mitt hjerte! Var i svømmebassenget i dag og svømte meg 1000 meter. Får jo ikke trene noe som gir vektbelastning på hælen, så da blir det svømming. Deilig det da, men så kommer det som ikke er så gøy. Ferdig dusja står jeg og smører inn alle mine rynker, valker og celluliter da det kommer inn en gjeng 16-17 årige jenter som tydeligvis skal bade. De begynner straks å rakke ned på sitt eget utseende. Ingen har badedrakt, men store fotballshortser kombinert med bittesmå trekantbikinier og gjerne en hvit spaghettistropptopp over. Huff, jeg har så mye strekkmerker! Se på den valken som er over shortsen min! Jeg liker ikke kroppen min, er det noen som har en topp å låne bort? Og der står jeg og blomstrer i all min overflod og sammenligner meg selv med dem... Akk ja, ungdommens dager kommer aldri tilbake. Skulle ønske jeg hadde den selvtilliten jeg har nå som 16-17 åring med en meget akseptabel kropp. Tror nok disse småjentene skal få seg noen overraskelser etterhvert som livet og tyngdekraften begynner å sette sine spor...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!