fredag 6. februar 2009

Lille Lakenskrekk

Hvorfor må man gå og legge seg når mamma og pappa sikkert gjør noe spennende? Skjønner de ikke at er kjeeeeeedelig i senga? Bleia klør og jeg finner ikke noen god stilling. Og forresten er koppen min helt tom plutselig. Hmmm, hadde jeg ikke 3 sutter her i stad? 1, 2, NEEEEEIIII!!!! Den 3 er borte! Mamma, pappa, sutte!!!!! Åja, bare under puta? Ja da så. Men vi har jo ikke dinga med uroen, dinga pappa, dinga! Jeg får ikke sove, og dessuten gjør det vondt i munnsåret mitt. Nesa er pottetett, skjønner de ikke at jeg lider her?!! Kjipinger, jeg skal ligge her og kjefte på dem til de forstår alvoret. Må bare lukke øya littegranne, puta var ganske god å ligge på.....Kanskje jeg skulle sove litt likevel? Nei, må kjefte litt til.................. Også ble det endelig mørkt og stille.

2 kommentarer:

  1. Hehe...hørtes svært kjent ut, og faktisk litt søtt :-)

    SvarSlett
  2. Ikke så søtt når det skjer 3-4 kvelder på rad, hehe!

    SvarSlett

Vær velkommen til å legge igjen et lite spor fra deg!